יום שלישי, 12 בפברואר 2013

ברוך שפטרנו



אוף, אני שונאת להיות חולה, וזה מרגיש כאילו אני חולה כבר נצח למרות שעבר רק שבוע. נדבקתי באיזו שפעת איומה שמסרבת לעבור. אני עייפה ואין לי כח לעשות כלום

אבל, מה לעשות, היו לנו ימי צילומים, פרוייקט אירגון מחדש של המקלחת (עוד על זה בקרוב)  ותצוגות שבוע האופנה ללכת אליהן. סיימתי שני מוצרים שעזרו לי להראות פחות או יותר יצוגית השבוע

הראשון הוא הבאלם המפורסם של ג'ק בלאק. אני יודעת שאני לא הראשונה שמתלהבת ממנו ושזו לא הפעם הראשונה שאני כותבת עליו, אבל אני עדיין מאוהבת בו, מה שבדרך כלל לא קורה בשלבי הסיום. זו השנה הראשונה שהשפתיים שלי לא מתקלפות ומתייבשות עד זוב דם. היו לי כמה סדקים קטנים והבאלם טיפל בהם מיד

יחסית לבאלם, לא מדובר במוצר זול, אבל הוא הספיק לי לשלושה חודשים של שימוש אינטנסיבי וקשה לקרוא למחיר הוצאה מוגזמת

כמה עולה? $7.5

לֹקנות שוב: למרות שיש לי לפחות עשרה באלמים פתוחים, אקנה שוב בהזדמנות הראשונה, הפעם בטעם יותר הרפתקני

המוצר השני הגיע בערכה חמודה של מוצרים מוקטנים מיום שישי השחור בספורה, יחד עם עוד , שני מוצרים מאולה הנריקסן. אני מתכוונת לכתוב עוד על המוצרים כשאסיים את שלושתם, אבל בו נגיד שמצאתי את עצמי חופרת בצנצנת הקטנטנה עד הטיפה האחרונה כמו בדלי של גלידה אחרי יום קשה וארוך במיוחד 

הקרם מאוד קל ונספג בשניות, הוא כל כך קל שביום הראשון חשבתי שאין סיכוי שהוא מספיק , במזג באוויר הנוכחי, עור הפנים שלי לא הרגיש שום לחות או שומניות לאחר שהקרם נספג. אבל למחרת, העור פשוט לא הרגיש יבש, והמשיך לא להרגיש יבש כל תקופת השימוש בקרם

בנוסף, כנראה בגלל העדר מרכיבים שומניים, נראה לי שהאקנה שלי טיפה פחות רציני החודש

כמה עולה? $45 אאוץ

לקנות שוב: הקרם הזה הוא הרבה הרבה יותר ממה שאני מוציאה לרוב על קוסמטיקה, נדיר שאני קונה מוצר אחד ביותר מ-$20 אבל אולי בקיץ כשהעור נהיה שומני מכל מוצר אחר שאני משתמשת בו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה