יום חמישי, 31 בינואר 2013

פתיחה חגיגית


לפני כמה ימים נגמר לי הסרום ומאז אני מרגישה שחיי אינם חיים. כן, אני במחזור ועוברים עלי כמה ימים לחוצים מבחינת עבודה, אז אני נוטה לדרמה, אבל הרגשתי שעד שלא יהיה לי סרום חדש, לא אדע אושר

קראתי בלוגים, עברתי על דירוגים וביקשתי המלצות ובסוף החלטתי על סרום של לוראל. אז היום אחרי הצהריים עברתי בדויין ריד בכוונה מלאה לקנות את מה שבחרתי, אבל מה התברר? שלוראל החליפו את האריזה, והשיקו סרום נוסף, ולא הצלחתי להזכר באיזה בחרתי

אז בחרתי בטקטיקה ההגיונית ביותר. לא, לא חזרתי הביתה לבדוק, וגם לא השתמשתי בנייד כדי לחפש בגוגל - הלכתי על מוצר אחר לגמרי. סרום של רוק. למה? דבר ראשון יש למוצרי רוק איזו הילה כמעט מיסטית אצלי, זיכרון ילדות על קרובת משפחה שהיתה מזמינה מוצרים שלהם 
במיוחד מכל מי שנוסע לחו"ל. דבר שני, יש לי קרם לילה שלהם שאני מאוד אוהבת

בחרתי, הלכתי לקופה, שילמתי ובעודי צועדת הביתה, מתרגשת לנסות את הסרום החדש, נזכרתי שבמכירת בלאק פריידי של ספורה, קניתי ב-10$ את סט הדוגמיות הקטנטן של אולה הנדריקסון, ושאחד מהמוצרים שהיו בו, היה סרום

אז, רוק יצטרך לחכות שבוע. בסט יש 3 דוגמיות של מוצרים מ-3 הסדרות של אולה הנדריקסון. סרום ליום, ג'ל לילה ומשהו שאמורים להשתמש בו גם ביום וגם בלילה. יש משהו מאוד נחמד בלפתוח מוצרים שלא יספיקו ליותר מכמה ימים, וגם בלפתוח מוצרים של חברה הרבה יותר יוקרתית ממה שאני יכולה להרשות לעצמי בשוטף. כיף לשבור שגרה לפעמים




תגובה 1:

  1. מציאה מעולה! מרשים שמצאת מארזי איפור של אולה הנדריקסון במחיר כזה, הייתי לוקחת 2 חח
    תודה על השיתוף

    השבמחק