יום שלישי, 14 במאי 2013

טוב, יותר טוב, הכי טוב

אני לא מחובבי המושג "הגביע הקדוש" באיפור וטיפוח, תמיד יש מוצר יותר מוצלח, העור והסגנון משתנים כל הזמן, ומה שעבד מצויין לפני חודש יכול להיות לא מתאים בכלל היום. נראה לי שהמחמאה הכי גדולה שאני יכולה לתת למוצר כלשהו הוא לקנות אותו פעם נוספת אחרי שסימתי אותו. יש אולי שניים או שלושה מוצרים שזכו לכבוד הזה

חשוב לציין שכפות הידיים והציפורניים שלי לא מאוד מטופחות. אני עובדת עם צבעים ועם הידיים ומבלה הרבה שעות כל יום בפארק כלבים בוצי במיוחד. אם אני מצליחה להביא אותן לפחות או יותר מראה סביר, אני מרוצה, אבל כבר השלמתי עם העובדה שלא יהיו לי ידים רכות וחלקות עם ציפורניים ארוכות
מה שגיליתי הוא שהדבר העיקרי שמדגיש את מצב הידים הגרוע הוא העור שסביב הציפורן. אם הקוטיקלס מטופלים, כל היד נראת יותר נקייה ומסודרת והציפורניים שלי גודלות חזקות יותר

כבר כתבתי על  2 מוצרי קוטיקלס בעבר, אבל השבוע גיליתי משהו חדש

טוב
 זה לא מוצר גרוע, למעשה, בהתחלה הייתי מאוהבת בו קשות. לסטיק הקוטיקלס של ג'ולפ יש ריח מעולה, הוא מלחח בצורה עדינה ומרגיש מאוד נעים כשמשתמשים בו. ובכל זאת, אני לא מרוצה. דבר ראשון המריחה בסטיק לא נוחה, זה נראה כמו רעיון גאוני אבל זה לא מאוד קל ונקי לשימוש. דבר שני, אני לא מצאתי את הסטיק מלחח מספיק, אולי הוא מתאים למישהי עם ידים לא יבשות אבל אני הייתי צריכה למרוח די הרבה פעמים ביום. דבר שלישי - סיימתי את הסטיק בחודש וכמה ימים. זה לא נורא, אלמלא מחירו של המוצר הוא $22, הרבה יותר מידי בשביל הכמות


יותר טוב
חמאת לימון לקוטיקלס של ברוט בי הוא אחד מהמוצרים שקניתי פעמיים. היא מצויינת, לא יקרה ($6-$8) קלה לשימוש ועובדת יופי. הייתי בטוחה שאין לה מתחרים. מה לא אהבתי? הריח משונה וכימיקלי, והחמאה נוטה להתקשות ופחות קל למרוח אותה כשמזג האוויר קר

הכי טוב
נכנס המתמודד החדש לתואר המוצר המנצח, קרם קוטיקלס של בדג'ר באלם. הוא דומה לחמאה  של בורט'ס בי אבל הכל יותר טוב! גם המחיר, $6 ל-21 גרם (זה של בורט בי הוא 17 גרם). שני המרכיבים הראשונים הם חמאת שיאה ושמן זית, בניגוד לזה של בורט בו המרכיבים הראשונים הם שמן שקדים ושעווה, מה שמשפיע על המרקם - רך וחלק יותר
והריח? מעולה יותר מברוט ומג'ולפ יחד! ריח רענן של גרניום, שמן זית, הדרים ולמון גראס


ובנוסף, הגירית על האריזה חמודה ביותר

כנראה שמדובר ב$6 המעולים ביותר שהשקעתי בטיפוח הידים

3 תגובות:

  1. אני מחכה שהקרם הזה יחזור למלאי באיהרב ואז אזמין אותו. שמעתי עליו המון! הקרם של בורטס נחמד אבל הוא לא מטפל בקיוטיקולס להרבה זמן.

    השבמחק
  2. מזדהה עם חוסר יכולת לשמור על ציפורניים מטופחות בגלל עבודה עם צבעים. הקרם של Badger Company נשמע מעולה!

    השבמחק
  3. The rule of thumb is that ideal is an adjective, and well is an adverb.

    השבמחק