יום שבת, 2 בפברואר 2013

בדרכים


רשומות בלוגים מהסוג של "מה יש לי בתיק" תמיד מרשימות אותי. בלי קשר למה המוצרים שכל אחת סוחבת בתיק, הכל תמיד נראה כל כך מסודר. התיק שלי תמיד מלא בניירות, עטים ושאר חפצים מסתוריים שאני לרוב יותר מידי עסוקה / מפחדת לברר מה הם

אבל, בשבוע שעבר, נוצרה הזדמנות מיוחדת לסדר את התיק. בלי להכנס ליותר מידי פרטים, הצלחתי בכישרון רב להפיל את התיק שלי לערמה של קקי של כלבים

רוקנתי את התיק, ומה מצאתי? 2 פלאטות של צלליות, שני מייקאפים, 2 פודרות, 3 שפתוני לחות, 6 שפתונים, סט קטן של מברשות, עט קונסילר, בקבוק לקה (למה?), כחל שחור לעיניים, סומק בסטיק, וכמה מגבונים להסרת לקה

העברתי הכל לתיק אחר, ולמחרת לתיק שונה ואז, אחרי כביסה ויבוש של כמה ימים, לתיק הראשון והחלטתי שזה ממש מוגזם להסחב עם כל האיפור הזה ללא שום סיבה

השארתי מייקאפ אבקה דחוס, קונסילר ומגבונים להסרת לקה, ובשביל צבע אני מתכוונת להסתדר עם הפלטה הטבעית הקטנטנה של ניקס, סומק/שימר של א.ל.ף, אודם סירן של רבלון ומיני שפתון לחות של פראש שוגר

 המוצרים האלו לא מאוד מעודדים יצירתיות או תוצאה דרמתית במיוחד, או אפילו מאפשרים גיוון משמעותי, אבל, אני בעזרתם אני יכולה להגיע מ"הרגע קמתי" ל"יצוגית פחות או יותר" ברכבת התחתית או בבית קפה בדרך לפגישה

לא ברור לי כמה זמן אני אצליח להתמיד בתיק המינימליסטי הזה, אבל התיק שלי שוקל בערך חצי ממה שהוא שקל קודם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה