יום חמישי, 7 בפברואר 2013

ברוך שפטרנו


זה היה רומן סוער אך קצרצר, אך עכשיו הוא נגמר וליבי נשבר. לא שציפיתי שזה ימשך לנצח אבל לא ראיתי את הסוף מתקרב כל כך מהר

תקציר הפרקים הקודמים: ב-5 בינואר קיבלתי את קרם הקוטיקל הזה כחלק מקופסת ג'ולפ, קופסא בסגנון גלוסיבוקס, אבל רק של מוצרים מחברת ג'ולפ ואפשר לדעת מה בקופסא לפני  -  שמתחייבים לקניה. התאהבתי אנושות בכל מה שקשור אליו - הריח, התחושה על העור, ההשפעה על הידים ועל הציפורניים, הריח

הבעיה היחידה, זה לא דייט זול, מחוץ לקופסאת ג'ולפ הקרם עולה $22 בעוד שהקרם שהתשמשתי בו לפני עולה $7. ניסיתי להצדיק את ההוצאה הזאת בכך שהקרם הקודם הספיק לי לחצי שנה אז זו לא קניה שעושים כל יום

לצערי, חודש אחרי שהתחלתי להשתמש בקרם, הוא נגמר

כמו שאמרתי, מדובר במוצר מצויין, אבל אני לא יכולה להצדיק $22 לחודש על הקוטיקל שלי. אז אלא אם יהיה איזה מבצע מדהים בג'ולפ אני חוזרת לאקס המיתולוגי שלי, בורט'ס ביי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה