יום רביעי, 6 במרץ 2013

שלושה אודמים (פחות או יותר) חדשים

הכי כיף זה לקנות אודם

זה די מוזר, כי לפחות בשבילי, זה לא מוצר שאני רוצה לגוון בו, כל מה שאני רוצה זה שפתיים אדומות מאוד. אה, ואודם שלא ייבש לי את השפתיים, ושלא ימרח לי על השיניים, או שידהה בצורה לא אחידה, ועדיף אודם שיהיה עמיד לכמה שעות בלי שאצטרך למרוח מחדש. ושיהיה מאט, אבל מאט מהסוג שלא מדגיש קימטוטים בשפתיים, ושישמור על צורת השפתיים בלי להמרח מסביב

טוב, אז אולי זה לא מפתיע שאני ממשיכה לקנות אודמים. זה לא שאני רוצה לגוון, אבל יש לי איזו תקווה שבסופו של דבר אני אמצע את האודם המושלם ולא אצטרך לקנות שוב אודם לעולם. כן, כן

אודם מינרלי של א.ל.ף בצ'ירפול צ'רי
זו לא בדיוק קנייה חדשה, את הליפסטיק של א.ל.ף קניתי יחד עם עוד המון מוצרים שלהם לפני . כמעט שנה. ניסיתי אותו פעם אחת, לא אהבתי, השלכתי אותו לתחתית של איזה תיק איפור ושכחתי ממנו לגמרי. לפני כמה שבועות עשיתי ניקיון איפור רציני ומצאתי אותו שוב

החלטתי לתת לו הזדמנות שנייה, ואני כל כך שמחה שניסיתי, אני לא זוכרת למה לא אהבתי אותו בזמנו, מה יש לא לאהוב באודם חצי שקוף בצבע גרגירי יער עם לחות נהדרת?! אולי השם בילבל אותי, צ'ירפול צ'רי נשמע לי כמו ורוד-אדום בהיר. זה יותר כמו דובדבנים שחורים

מה שממש מצויין באודם הזה הוא יכולת הבניה שלו, שכבה דקיקה בתפיחות נראת מאוד טבעית, אבל 3-4 שכבות יוצרות שכבה כמעט אטומה

כמו כל מוצרי א.ל.ף, תג המחיר משמח מאוד, המחיר המלא של האודם הוא $5, אבל מאחר שהיתה מכירה של 50% על כל האיפור המינרלי, שילמתי $2.5
חשוב לזכור שהאתר של א.ל.ף ידוע לשמצה בדוגמאות צבע מאוד לא מדוייקות, אז חשוב לבדוק 
באתרים ובלוגים אחרים איך הצבע נראה בדיוק

רבלון קולורסטי אולטימט סוויד בקרוז קולקשין
אני בטוחה שאני לא היחידה שעשתה את הטעות הזאת. בדמיוני אודם שקרוי "סוויד" חייב להיות אפילו יותר מאט ממאט. נגיד עם עור בגימור לאקה מקביל לאודם מבריק, עור בגימור רגיל לאודם רגיל, אז סוויד חייב להיות מאט, נכון?! אז זהו שלא

כשמורחים את האודם על השפתיים, הוא מאוד מבריק ונוצץ. כשהוא מתייבש חלק מהברק דוהה, אבל המרקם שמתקבל הוא בהחלט מבריק. הצבע מבהיר אחרי יבוש, מה שדי ציער אותי, כי לפני היבוש הוא ממש האלמוג המושלם

כמו כל המוצרים מסדרת קולורסטיי, גם האודם הזה עמיד בהחלט. מצד שני, במקום לדהות הוא מתקלף ואחרי כמה שעות וכמה כוסות קפה, הוא נראה כמו חדש במקומות מסויימים ובכלל לא נראה במקומות אחרים

השתמשתי בו כמה פעמים, ואני לא ממש בטוחה למה. אולי אני עדיין מנסה לחבב אותו, ואולי בגלל שהוא כל כך שונה משאר האודמים שלי. הייתי רוצה לנסות כמה מהצבעים היותר כהים בסדרה, אבל $10.5 זה יותר מידי בשביל להמר על מוצר שכבר ככה דעתי עליו לא טובה במיוחד

מייבילין קולורסנסישונאל ויויד בויברנט מנדרין
אהבתי לויברנט משתווה לפחות לחוסר אהבתי לסוייד. אם בסוייד ניסו לשלב בין אודם עמיד ואודם רגיל והצליחו להוציא את הרע משניהם, בויויד הצליחו לשלב בין אודם רגיל למכתים שפתיים 
לחותי בצורה מושלמת

המריחה דומה מאוד לתחושת המריחה של ליפ באטר של רבלון, אבל הפיגמנט מאוד רווי ונאוני, למרות שהכיסוי הוא די שקוף, הצבע כל כך בולט שהשפתיים מקבלות הכתמה מאוד בולטת וצבעונית. לא מדובר בשפתון עמיד במיוחד. אבל הדהייה שלו מתקבלת יפה ואחידה. אחרי 3 שעות ושתי כוסות קפה נשארה הכתמה יפה אך לא מאוד בולטת ואחרי ארוחת צהריים לא נשאר ממנו זכר

 אני מאוד מרוצה מהאודם הזה ובמחירו הנוח, $7.5, אני כבר מתכננת מה יהיה הצבע הבא שאקנה בסדרה


3 תגובות:

  1. מהתחלה לא התחברתי לקונספט "סוויד" ושפתונים עמידים כי הם נוטים לייבש.
    קיבלתי השבוע גוון אחר של מייבילין, מחכה כבר לנסות!

    השבמחק
  2. אהבתי את הציורים שלך, מקסים ואותנטי! אני בזמן האחרון מתייאשת מאודמים.....יורד אצלי אחרי שנייה וחצי:-(

    השבמחק
  3. פוסט מקסים ומוגש בצורה נהדרת, אהבתי ממש!

    השבמחק