יום שני, 25 במרץ 2013

You Give Love A Bad Name


דיאטת הקניות שלי, במקום הניסיון הכושל של צום הקניות, מסתברת כהצלחה מסחררת. עברו כבר 4 שבועות ועד כה שמרתי על מסגרת התקציב בצורה מלאה. בנוסף, אני לא מרגישה מקופחת, אלא להפך, אני מרגישה שאני מפנקת את עצמי יותר מקודם. עצם הרעיון של סכום כסף שבועי, אפילו סכום נמוך, שכל תפקידו הוא לקנות משהו חמוד כדי לשמח את עצמי, בלי רגשי אשמה ובלי צורך להסביר, אפילו לעצמי, את סיבת או צורך הקנייה, כל כך מרגש שמצאתי את עצמי עושה סיבוב בחנות ומרגישה שהקדשתי זמן לעצמי בלי צורך לקנות כלום

בשבוע הראשון, התחושה הזאת היתה כל כך טובה, שלא קניתי שום דבר. בשבוע השני, חשבתי שלא אקנה כלום, אבל 2 פגישות עבודה הבהירו לי שיש חסך רציני באוסף האיפור שלי - עפרונות עיניים בצבע שאינו שחור

אחד היתרונות בלעבוד עם אנשים מתחום האופנה הוא שאין שום מגבלות לבוש ואיפור, חוץ מקרוקס כמובן, ולכן, אין שום בעייה עם ליפסטיק כהה ואיפור עיניים כבד גם לפגישה ב 9:00 בבוקר. אבל כשניסיתי להתאפר לפגישה עם מפתחי אפליקציות ולפגישה עם מפיק טלוויזיה, התבהר לי שאאלץ למתן את הדרמה

אז, שפתון בגוון טבעי, צלליות חומות, ומאוד רציתי איזה עיפרון חום או אפור, אבל לא היה לי שום דבר בסגנון. אז ביום שאחרי הפגישה, יצאתי לדווין ריד בחיפוש אחר עפרון עיניים שאינו שחור. בסופו של דבר, נבחרו שני עפרונות דו צדדים של וט אנ וילד בצד אחד יש עיפרון אוטומטי, ובצד השני, עיפרון עבה יותר של צללית בצבע תואם. בחרתי בעיפרון אחד בגוונים חומים והשני בגוונים כחולים

לצערי, הדבר היחיד הנחמד שאפשר להגיד על העפרונות האלו הוא שהם זולים. 3.99$ זה מחיר מאוד נחמד לשני מוצרים שבאופן תאורטי אפשר לבנות איפור עיניים העזרתם בלבד. אבל, העפרון שניסיתי, בגווני חום, הסתבר כמנצנץ באופן מוגזם ולא מוצלח, לא פיגמנטי מספיק, מתפשט ונמרח בכפל העפעף. ובפעם השנייה שהשתמשתי בו, החוד של העיפרון הדק נשבר, וכל מקלון הצבע מהצד העבה נפל החוצה

יש אנשים שהם מאוד סנובים באיפור ומחרימים לגמרי חברות או אפילו משפחות של חברות. לדעתי הסיבה העיקרית היא ניסיון רע עם מוצר ראשון מחברה לא מוכרת. אם זה היה המוצר הראשון של וט אנ וילד שהייתי מנסה, סביר שלא הייתי קונה שום דבר מהחברה הזאת בעתיד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה