יום חמישי, 24 בינואר 2013

בזיל הזול - התקף קניות



אז אמרתי שדי עם הקניות עד שאני מסיימת לפחות 10 מוצרים. וגם אמרתי שיש לי מספיק מהכל ושאני לא צריכה כלום ושיש לי כמה וכמה מוצרים שאפילו לא פתחתי עדיין. נו, בסדר, אז אמרתי. אבל שבוע שבו היו לי 2 תורים לרופאים, מבצע פרומו בתערוכת אופנה ושליחת חשבוניות ללקוחות הובילו אותי אל הדרך הפתלתלה שבסופה או אכילת חבילת גלידה מהקופסא, או חיובים בכרטיסי האשראי.
וככה נקנו להם 2 אודמים ופאונדישן חדשים. ובכל זאת אחרי עוד יום מעצבן בליווי גשם וטמפרטורות צונחות, מצאתי את עצמי משוטטת בדויין ריד בלי מטרה מסויימת מלבד המנעות מאזור השוקולדים.
בגלל שלא רציתי משהו ספציפי, שוטטתי אל האזור האפל - סל ה”כל דבר ב-$1, רגע אחרון של חסד של מוצרים עם אריזות דפוקות, מוצרים הוחזרו, צבעים משונים, וכנראה בגלל חילופי הקולקציות, כל מיני שאריות.
להפתעתי מצאתי לא אחד, לא שניים, אלא ארבעה מוצרים שונים שהיו שווים קניה.
פאונדישון פיט מי של מייבילין בגוון 210, הגוון היחיד שהיה שם ושבמקרה הוא בדיוק הגוון שלי
רביעית צלליות של רימל
אודם בגוון מופלא של רבלון
סט מוזר של 3 בקבוקונים של נוטרה נייל, שאמור להיות מניקור ג’ל ללא אור מיוחד. 
עדיין לא ממש בדקתי את המוצרים האלו, אז סקירה בהמשך, אבל היה מאוד נחמד לצאת עם שקית מלאה ולקבל עודף מ$5.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה