יום שישי, 25 בינואר 2013

בזיל הזול - החטא ועונשו



 מכל מה שקניתי בקניה הלא מתוכננת הזאת הכי סיקרן אותי לנסות את ערכת הג'ל לאק ללא UV זה מוצר שאף פעם לא שמעתי עליו, ואף פעם לא ניסיתי מניקור ג'ל, אז הייתי סקרנית לבדוק במה מדובר

גילוי נאות
מרחתי את הג'ל לפי ההוראות שהגיעו עם האריזה, אבל כשקראתי על המוצר באתר החברה נתנה הוראות משופרות. יכול להיות שאם הייתי משתמשת בהוראות שבאתר הייתי מקבלת תוצאות יותר  טובות. בנוסף, אני לא מאוד טובה בלמרוח לאק, להניח שמישהו עם דרגת מומחיות יותר גבוהה יגיע לתוצאות מרשימות יותר

פתיחה חגיגית
בקופסה היו 3 בקבוקונים, חומר פעיל, ג'ל צבעוני ומנקה/מדלל. ההוראות הן: למרוח את החומר הפעיל, ולהוסיף שתי שכבות ג'ל לפני שהחומר הפעיל מתייבש, לנקות את המברשת במדלל ולחזור על הפעולות ביד השנייה

פתחתי את הבקבוקונים, והדבר הראשון שתקף אותי היה ריח כימיכלי חזק שהיה מוכר מאוד אבל  לא הצלחתי להזכר מאיפה. אחרי כמה דקות וההרגשה של החומר הפעיל על האצבעות שלי, נזכרתי. בדיוק, אבל בדיוק אותו הריח והתחושה של סופר גלו. אני כמעט בטוחה שמרחתי על הציפורניים גרסה נוזלית של סופר גלו
בנוסף, המברשת עשוייה מסיבים פלסטים גסים ומאוד קשה להשתמש בה בלי למרוח חומר על העור סביב הציפרניים

אז התחלתי עם החומר הפעיל והג'ל וחיכיתי 10 דקות אך הג'ל לא התייבש. קראתי שוב את ההוראות וכנראה שאו ששכבת הג'ל היתה עבה מידי או שלא עבדתי מספיק מהר. תיקנתי ע"י שיכבה נוספת של חומר פעיל ושל ג'ל ואז זה התייבש
גם ביד השנייה הייתי צריכה לחזור על התיקון הזה, ואיכשהו הצלחתי להדביק את החלק הפנימי של הציפורן לאצבע, פעולת החילוץ הסתיימה בשימוש בפצירה להפריד אותן

הקופסה פירטה שהמראה הסופי הוא של "patent Leather Shine" אבל לדעתי התוצאה לא נראה מבריקה יותר משימוש בכל טופ אחר

שבוע שבועיים
אז זהו, שלא. היו לי ימים מאוד עסוקים עם הרבה ריצות, עבודה בסטודים, סחיבות ועבודת כפיים. היו רגעים בהם לק רגיל היה מתקלף או נפגם והג'ל עמד בגבורה. אחרי שלושה ימים, ראיתי סדקים דקים, אחרי 4 ימים הג'ל התחיל להפגם, וביום החמישי להתקלף





פסגת הפחד
הדברים שתמיד מזהירים לגביהם בג'ל הוא הקושי בהסרה הפגיעה בציפורניים אחרי ההסרה. איכשהו, גם פה פישלתי. הייתי בטוחה שיש לי אצטון בבית ואכן מצאתי את הבקבוק, אך כנראה בפעם האחרונה שהשתמשתי בו לא סגרתי את הפקק וכל האצטון התאדה. ההגיון אומר, לחכות למחר, לקנות חדש ולהסיר. אך ההרגשה של ציפורניים מכוערות עם לק מתקלף ביאסו אותי יותר מידי והייתי חייבת להסיר מיד
שילבתי את המדלל, מסיר לאק ללא אצטון, פצירה, סכין יפנית ובמיקרים חמורים שיניים, ובסוף הכל ירד

סוף מעשה במחשבה תחילה
לא היה נזק לציפורניים אחרי פרוייקט ההסרה, אבל העור שסביב הציפורן התייבש
קרם ידיים, וחזרה ללאק רגיל בצבע כחול ולשגרת ציפורנים מבורכת
הסיפור לא תם. כנראה שנישאר עוד חומר על הציפורניים ביד שמאל, ותוך פחות מיום הלאק הכחול התקלף כמעט בשלמותו, זה היה ממש מפחיד
הסרתי שוב, ושמתי שוב לאק שנשאר כרגיל כבר יומיים, אז כנראה קללת הג'ל הוסרה

בסופו של דבר - המון עבודה ותיסכולים בשביל עוד יום יומיים של לאק

כמה: 12$ במחיר מלא, אבל אני שילמתי 1$

לֹקנות שוב? כבר עכשיו הערכה בדרך לפח, אז לא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה