יום חמישי, 24 בינואר 2013

E.L.F - הטוב, הרע והמכוער

image


אני מאוד אוהבת את א.ל.ף, הסיבה הראשונה היא שמדובר בחברה שלא עושה ניסויים בבעלי חיים ולא קשורה לשום חברת אם, ככה שהמצפון נקי. באופן כללי אני לא מקפידה מספיק על העניין הזה, אבל נחמד לדעת שלפחות במקרה הזה, החברה היא ברשימה הלבנה. 
הסיבה השנייה היא המחיר. הכל באתר שלהם כל כך זול, ובנוסף יש להם תמיד מבצעים מיוחדים. כיף לשוטט באתר ולקנות כל מה שמתחשק ובסוף להסתכל בעגלת הקניות ולגלות שהסכום שווה ערך למוצר ממוצע בספורה.
קראתי בבלוגים שונים דעות מאוד שונות על המוצרים של א.ל.ף. חלקם זכו לשבחים, וחלקם טענו שלשלם אפילו 1$ זה מוגזם בשביל זוועות שכאלו.
עשיתי 2 הזמנות גדולות מא.ל.ף ואני יכולה להזהות עם שני סוגי הביקורות. חלק מהמוצרים היו נפלאים וחלק ממש לא מוצלחים.
למשל:
הטוב: צלליות מינרליות בתפזורת
יש לי שתיים כאלו, שקניתי במבצע “כל האיפור המינרלי ב-%50 הנחה” כך ששילמתי $1.5 על כל צללית. אלו אולי הצלליות בתפזורת המוצלחות ביותר שניסיתי. אחת מהן בצבע ברונזה מאוד מרשימה, נוצצת בצורה שנראת יוקרתית, ועמידה מאוד בשימוש על פריימר או צללית קרם. השניה,  בצבע אפור-כחלחל מאט, נראת מתוחכמת ומיוחדת. אני משתמשת בה כצללית או כתחליף לאיליינר כשאני רוצה מראה יותר מורכב משחור.
הרע: סט לעיצוב גבות
גם הסט הזה נקנה במבצע “%50 אחוז הנחה” הפעם על מוצרי סטודיו, שילמתי $1.5. שזה לא נורא, חוץ מזה שצללית הקרם החומה והפודרה הבהירה שאמורה לקבע את הצללית פשוט לא עושות כלום! אני לא יודעת אם זה בגלל חוסר פיגמנט או שעווה לא מתאימה וקשה מידי בצללית אבל אחרי נסיונות של 20 דקות עם מברשות שונות המסקנה העגומה היא שמדובר במוצר מיותר ולא יעיל בשום צורה שהיא.
המכוער: ליפסטיק נוזלי
זה לא מוצר גרוע, האודם לא מיבש את השפתיים, מרגיש נעים ולא דביק והאפליקטור מאוד נוח לשימוש. אז מה הבעיה? אני בוחרת להאמין שמדובר באיזו טעות יצור או אריזה. הצבע שהזמנתי היה אמור להיות אדום בהיר ומבריק. במקום זה קיבלתי איזה מן ורוד-חום עם המון נצנצים. משהו שמתאים אולי לקשישה בת 90 עם טעם הרפתקני באיפור אבל לר ממש משמח אותי.
אני משתמשת בו לפעמים כשכבה שנייה מעל אודם עמיד שמיבש את השפתיים, אבל נצנוצים שלו תמיד מעצבנים אותי. אני לא בטוחה למה לא נפטרתי ממנו עד היום. אולי אני מחכה לגיל 90 לראות אם הוא יתאים לי יותר אז.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה