יום שבת, 26 בינואר 2013

ברוך שפטרנו


יש! סיימתי היום 2 מוצרים שהיו אצלי כבר המון זמן. אני אתגעגע לשניהם

 הראשון הוא שמפו יבש של ארנולד בלאנדי. זה הנסיון הראשון שלי עם שמפו יבש, ולמרות שעל האריזה כתוב שהמוצר מיועד לבעלי שיער בהיר, הוא עבד מצויין בשבילי. אני לא אוהבת לחפוף את השיער לעיתים קרובות מידי, כי הוא הופך לכבד ויבש, אז שמפו יבש מנקה לי את השיער בין חפיפות

קיבלתי את השמפו הזה כחלק מקופסאת הקיץ של מגזין אלור, אחת הקניות המוצלחות ביותר שעשיתי. שילמתי $40 ועוד משלוח, וקיבלתי 24 מוצרים שונים. רובם היו שימושיים בשבילי, חלקם עדיין בשימוש וכמה רכשתי מחדש

מחיר השמפו היבש הזה הוא 22$, יותר מחצי מחיר הקופסא כולה

לקנות שוב? בקופסא היה עוד שמפו יבש של רדקן שעדיין לא פתחתי, ובקופסאת החורף היה, נחשו 
מה? עוד שמפו יבש של חברה אחרת. אז נראה לי שיש לי מספיק שמפו יבש לשנה הקרובה


המוצר השני הוא סרום של נטרוג'ינה. קיבלתי אותו מקלאוט כחלק מחלוקת מוצרים בתקווה שימליצו או יכתבו עליהם. קיבלתי את הסרום באביב והתחלתי להשתמש בו, אבל בקיץ העור שלי הפך ליותר שומני ולא רציתי להסתכן בפצעונים אז הפסקתי

בחורף חזרתי אליו שוב, זה הניסיון הראשון שלי עם סרום, ואני לא ממש מבינה בתחום, אי אפשר להגיד שהוא מחק לי את הקמטים בן לילה, אבל בשימוש לאורך זמן ובשילוב עם מוצרים שונים, אני בהחלט רואה שיפור קל בעור, בעיקר במיצוק ובהבהרת פיגמנטציה

העור שלי מאוד יבש החורף,  והסרום מרגיש מאוד נעים על הפנים, הוא נספג תוך דקה או שתיים ויש לו ריח קצת רפואי אבל לא בצורה מטרידה. אני מתכוונת לקרוא קצת על סרומים ולראות מה יתאים לי להמשך, אבל אני חושבת שהסרום של ניטרוג'נה הוא בחירה מצויינת ואשמח להשתמש בו שוב

המחיר הוא 21$ אבל קיבלתי במתנה! יש

שני מוצרים מצויינים ששילמתי עליהם בין כלום לכמעט כלום, ואני מאוד מרוצה משניהם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה