יום ראשון, 27 בינואר 2013

בזיל הזול - בול קליעה


אני עדיין עוברת על המוצרים שקניתי בהתקף קניות ב-5$ בדווין ריד ומנסה להחליט האם זה היה סתם טירוף רגעי או שיש משהו בשיטה של להושיט יד לסל המחירות הסופיות, לשלות כמה מוצרים שבקושי הסתכלתי עליהם, לשלם וללכת

הניסיון הראשון היה לא רע, אבל לא מה שציפיתי, השני היה כישלון מביש, וביום שישי היתה לי הזדמנות לבחון את השלישי

כבר תקופה שאני מנסה לסיים מייקאפ של לוראל, שני בי.בי  ,מייקאפ מינרלי וקרם סי.סי פתוחים,  כך שלא היתה סיבה לקנות עוד מייקאפ בתקופה הקרובה, מצד שני, כל המוצרים האלו נקנו בקיץ   ואני הולכת ומלבינה, ועכשיו הסי.סי נראה כאילו נשרפתי בשמש, הבי.בי נראים כמו תאונה במכון שיזוף ואיכויות ההארה של המייקאפ משווים לי מראה של חיזר

אז בחרתי בפיט מי של מייבילין, הבחירה היתה קלה מאחר וזה היה הגוון היחיד בערמה. קנייה לא מחושבת זו הדרך הגרועה ביותר לבחור מייקאפ, ובעיקר מייקאפ מדראגסטור שאי אפשר לנסות ואי אפשר לעמוד את הגוון בתאורת הניאון המוזרה. אבל, כנגד כל הסיכויים, הגוון מתאים לי בדיוק והקנייה הוכרזה כהצלחה

זהו מייקאפ נוזלי קלאסי, בבקבוק רגיל, ללא משאבה, מבחינתי זה חיסרון משמעותי, גם משיקולי הגיינה והתחמצנות, אבל בעיקר בגלל שתמיד נשפך לי יותר מידי ואיכשהו כל האזור מתלכלך

בניגוד לרוב האופנות האחרונות במייקאפ, אין כאן מראה טבעי כמעט נעלם שמשמר את מרקם העור, אלא כיסוי מלא. בשימוש במברשת הוא כיסה די הרבה מהפגמנטציה וצלקות האקנה שלרוב אני צריכה להסתיר עם קונסילר. נראה שמרחתי מייקאפ. הוא לא נסדק או נראה מטוייח, אבל לא 
נראה טבעי. מאחר שעור הפנים שלי ממש לא נראה מצויין כרגע, הייתי מרוצה


בשימוש במברשת סטיפלינג ופידור, המייקאפ החזיק בלי לזוז לפחות 4 שעות, עד שהורדתי אותו, הוא שרד נסיעות בסבואיי, צעידה בשלג, שלוש פתיחות של תערוכות, אחת מהן צפופה, מחוממת יתר על המידה ומיוזעת

אני מאוד שמחה לנסות מייקאפ עם יותר כיסוי ממה שאני משתמשת בדרך כלל, בלי להראות כאילו יש לי כוויות מדרגה שנייה

כמה: 8$ אבל אני שילמתי 1$

לקנות שוב? אני מאוד מרוצה, אבל יש לי שני מייקאפים סגורים בנוסף לכל הפתוחים, אז לא בזמן הקרוב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה